Latviski По русский

Garantija


Saskaņā ar garantijas nosacījumiem garantija netiek piemērota, ja Preces bojājums saistīts ar nodilumu. Par dilstošām detaļām tiek uzskatītas sekojošas detaļas:
 
 
Apmaksā Pircējs
Apmaksā garantija (24 mēneši)
Bremžu kluči vai rokas bremžu loki
Nodiluma gadījumā
Materiāla defekta gadījumā (līdz 20 000 km nobraukumam)
Bremžu diski
Nodiluma un pārkaršanas gadījumā
Materiāla defekta gadījumā
Sajūga apšuvumi, sajūga diski un spararats.
Vējstikla logu tīrāmās slotiņas (priekšējais un aizmugurējais stikls,lukturi)
Nodiluma un bojājuma gadījumā
Materiāla defekta gadījumā līdz 5 000 km nobraukumam vai 3 mēnešiem
Zobsiksna
Nodiluma gadījumā
Materiāla defekta gadījumā

Visām Precēm ir ražotāja garantija un tā sākas no brīža, kad Pircējs ir saņēmis Preci. Pircējam ir tiesības saņemt Preces garantijas apkalpošanu tikai pie nosacījuma, ja Prece transportlīdzeklī tiek uzstādīta auto servisā, ko rekomendē Pārdevējs un ievērojot visas ražotāja prasības.

Pircējam jānodrošina Preces uzstādīšana atbilstošā auto servisā, un, iestājoties garantijas gadījumam, jāsaņem atbilstošā dokumentācija, kas apstiprina detaļas rūpnīcas defektus. Saņemtā dokumentācija kopā ar bojāto detaļu jānosūta uz Pārdevēja adresi, lai tiktu veikta turpmākā norakstīšanas (garantijas apmaiņas) procedūra.

Garantijas gadījumā 3 (trīs) darba dienu laikā Pircējam jāaizpilda Garantijas pieprasījuma forma . Pēc minētās pieprasījuma formas saņemšanas Pārdevēja konsultants sazināsies ar Pircēju, lai informētu par tālāko darbību.

Lai veiktu turpmāko norakstīšanas (garantijas apmaiņas) procedūru, Preci jānosūta uz Pārdevēja adresi kopā ar nepieciešamajiem dokumentiem. Pircēja piestādītie dokumenti tiks izskatīti un Pārdevēja konsultants informēs par pieņemto lēmumu rakstiski uz Pircēja norādīto e-pasta adresi 3 (trīs) darba dienu laikā no dienas, kad saņemti Pircēja iesniegtie dokumenti.

Bojātā Prece var tikt pieņemta izskatīšanai tikai ar sekojošiem dokumentiem:
Pasūtījums - norīkojums par Preces uzstādīšanu Pircēja transportlīdzeklī, ko ir izsniedzis attiecīgais auto serviss vai arī atbilstošais oficiālais izplatītājs;

Pasūtījuma – norīkojuma veidlapā noteikti jābūt uzrādītai sekojošai informācijai:
  • Transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numurs;
  • Īpašnieka vārds un uzvārds;
  • Transportlīdzekļa marka, dzinēja tips;
  • Konkrētās detaļas uzstādīšanai izpildītie darbi un to izmaksas;
  • Transportlīdzekļa identifikācijas numurs – VIN kods (17 zīmju numurs, kas ir ierakstīts transportlīdzekļa tehniskajā pasē);
  • Maksājuma dokumenti, kas apstiprina servisa pakalpojumu apmaksu (kases čeka kopija);
  • Uz uzņēmuma veidlapas uzrakstīts servisa slēdziens par Preces darbnespējas cēloņiem.
Kāda no iepriekš minēto dokumentu un/vai garantijas dokumentu iztrūkums un/ vai tie nav atbilstoši un/ vai ir nepareizi (nepilnīgi,  neprecīzi, ar kļūdām, nevīžīgi) aizpildīti, Pārdevējam ir tiesības atteikt garantijas gadījuma izskatīšanu.

Pārdevējs patur tiesības apmainīt Preci, kam bojājums radies ražotāja vainas dēļ, vai atgriezt Pircējam naudas līdzekļus.

Ja rodas nesaskaņas starp Pārdevēju un Pircēju par Preces bojājuma iemesliem, tad Pārdevējam ir tiesības veikt Preces kvalitātes pārbaudi (ekspertīzi). Ja Preces kvalitātes pārbaudes (ekspertīzes) rezultātā tiek noskaidrots, ka Prece ir sabojājusies nevis slēpto rūpnīcas defektu dēļ, bet kādu citu cēloņu dēļ, par ko Pārdevējs neatbild, tad Prece tiek atgriezta Pircējam. Visus Pārdevēja izdevumus par Preces kvalitātes pārbaudes (ekspertīzes) izpildi apmaksā Pircējs.

Garantija uz Preci neattiecas sekojošos gadījumos:
  • ja Prece ir bojāta ceļu satiksmes negadījumā vai neuzmanīgas ekspluatācijas rezultātā;
  • ja bojājumi transportlīdzekļa degvielas apgādes sistēmā un izplūdes gāzu izvades sistēmā radušies nekvalitatīvas degvielas izmantošanas rezultātā (tajā skaitā no piesārņojuma, etilētā benzīna vai sezonai neatbilstošas dīzeļdegvielas izmantošanas);
  • ja bojājumi (tajā skaitā arī piekares un stūres mehānisma) radušies neuzmanīgas vadīšanas rezultātā uz nelīdzena ceļa vai saistīti ar sitienu slodzi pa automašīnas detaļām;
  • ja ir troksnis (čīkstoņa, gaudošana) bremzēs;
  • ja ir ārējie bojājumi stiklos un korpusā, apgaismes ierīcēs;
  • ja nolietojās detaļas un materiāli (eļļa, filtri, drošinātāji, lampas, utt.);

Pārdevējs patur tiesības atteikt Pircējam garantijas gadījumu apstiprināšanu, ja Preces iesaiņojums neatbilst tādam, kādā Prece sākotnēji tika nodota Pircējam.

Saskaņotais Preces atgriešanas termiņš tiek noteikts 20 (divdesmit) kalendārās dienas, skaitot no atgriešanas saskaņošanas ar Pārdevēju. Pārsniedzot šo termiņu, Pārdevējs patur sev tiesības nepieņemt atgriezto Preci.
2011-08-19 15:18  |  Skatīts: 1575x

Atpakaļ